haffiz rahman

haffiz rahman
haffirahman yang sebenar-benar ye

Khamis, 1 Disember 2011

assalamualikum

ellow sume,,lame aq xupdate blog nie.rase kekok pulak nak blog,,tp bile xupdate blog nie macam2 aq alami dalam hidup aq beberape bulan nie.perkare y suke duke.gembire.sedih.pilu.sunyi dan sepi(aik len pulak bunyi ye,,hahahaha...kalo aq cite pown 5tahun xbez cite ye.tp xpe bio padat blong nie(padat pulak,hahahaha)...

suke dan lare...
sampai sekarang aku rase diri aku dah sunyi dan xde sape2 lagi dalam hidup nie.jiwe aku kosong,xde ape2 dah sekang.y ade cume senyuman y buat2 sahaja.itu pown boley lah membuat aku terase diri aku nie bahagia,walaupown xde sape2 lagi dah.kalo dlu bukan men seronok itu ini.sekarang dah xde lagi.y tinggal hanye lah kenangan y terindah,hehehe(boley suke lagi 2,pelik aku nie.)..tp ape boley buat.itu saje y aku mampu wat untuk si dia y aku cintai..selama 5tahun aku menjaga cinta bersame dia.suke duke,susah senang,aku tetap dengan dia.tetap disamping dia.walaupown kami ade masalah,kami tetap duduk bersame selesaikan bersama.tp bila ade masalah y xdapat untuk selesaikanye aku terpaksa melepaskan dia atas sebab tertentu(peribadi).aku harap dy dpat pengganti untuk sempurnakan hidup dia dah membahgiakan dia.sekarang pown tengok dia bahagia disamping orang tersayang,aku tumpang gembire melihat dy..dan aku harap jua moga ia ye berpanjangan...aku lak sekarang nie xpunyai cinta..

kadang2 kite rase kesunyian,kesepian jika tiada orang dicintai.
bila cinta hadir kite hidup,bila cinta pergi kite mati..

kadang2 cinte xpenting pada diri kite.
tapi bila kite lihat cinte,terase mahu jadi sperti insan y punyai cinte..

mood =sad:(
selamat malam cinta.
selamat tingal cinta.

tp be continue...

senyum selalu..



khas untuk ye....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan