haffiz rahman

haffiz rahman
haffirahman yang sebenar-benar ye

Ahad, 15 Januari 2012

first love and last love

kali pertame aku lihat wajah dia.senyuman dia.bibir dia berkata.aku dah mula "jatuh hati" kepada dia.seperti dia sorang wanita yang aku mencari selama nie.walaupown aku tahu dia dah berpunye mase 2,aku rasekan dia seorang wanita yang hadir dalam diri aku.bila jantung nie bergetar dan berkata"aku dah jatuh hati pada si dia"..di bazar JB aku ternampak dia dan mula senyum dengan dia.xtahu pulak tindakanbalas terhadap dia amat aku suke.senyuman dia membuat aku "jatuh hati".pada mulaye aku mule segan mahu mendekati dia,tp segan silu aku bersemuke dengan dia,walaupown xserapat mane.tp aku amat "jatuh hati" pada ye.hanye setakat berkawan saje pada mase 2 sampai lah bberape tahun xdpat contact.
pada tahun baru nie lah aku dapat berkenalan rapat dengan dia semula.banyak kisah yang aku xtahu pada dia semenjak xcontact.tp bila mula berkata,macam2 cerita keluar.dan suara ye pown semakin aku "cinta" pada ye..dan sekarang aku xperlu kata banyak.memang aku "jatuh hati" dan "cinta" pada ye.dari dulu sampai sekarang xpenah pudar dan hilang perasaan aku terhadap dia.kalau nak luahkan perasaan dulu,dia dah berpunye..
dia lah aku angap "first love and last love" aku.aku xkan sia2kan dia terhadap aku.aku xkisah jika dia xtahu bahawasaye aku "cinta" dia.at least aku dah tunjukan,bukti aku cinta dia.aku benar2 "jatuh hati" dan "cinta" pada ros amira binti ramli..

Love is patient, love is kind. It is not jealous, is not pompous,
it is not inflated, it is not rude,
it does not seek its own interests,
it is not quick-tempered,
it does not brood over injury,
it does not rejoice over wrongdoing but rejoices with the truth.
It bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things.
Love never fails.

Bukan hanya “keindahan cinta” yang dicari setiap insan….tetapi “arti cinta”

yang sesungguhnya lah yang selalu didambakan oleh setiap insan………


Jangan katakan selamat tinggal jika kita belum siap

meninggalkannya,………………

Jangan menyerah karena cinta, perjuangkanlah, dan jagalah cintamu jika kamu

menginginkannya karena jika kamu membiarkannya pergi berarti kamu tidak

mencintainya sepenuh hati……….


Manusia yang pernah merasakan sakitnya cinta akan selalu menjaga

cintanya……….

Karena…bagi mereka yang tersakiti sangat mengerti bahwa cinta telah

merubah hidupnya………….menjadi lebih berarti…..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan