haffiz rahman

haffiz rahman
haffirahman yang sebenar-benar ye

Ahad, 8 Januari 2012

xtahu ape nak kata

xtahu ape aku nak kata kan sekarang nie pada tahun baru nie jugak.aku punye perasaan mula berubah sejak dia muncul dalam hidup aku.aku merasakan dalam dri aku nie ade peluang untuk bercinta dengan seseorang.lame aku pendam kan perasaan cinta aku pada ya sampai lah sekarang nie.sehingga kan aku sanggup tunggu dia..dan sekarang nie alhamdulilah aku dah dapat berhubung dengan si dia sampai lah sekarang.aku dengan dia pown nak dekat seminggu lah dok contact dy,berbual,men mecg.macam2 lah,hahaha...dan sekarang nie aku dah pown luahkan perasaan yang selama nie aku pendam pada dia.dan respon dia pown amat positif terhadap aku..dari situ aku dapat rasakan cinta aku dengan dia sangat rapat walaupown aku berada di selatan dan dia pulak berada di pantai timur,agak jauh bila aku mahu berjumpe dengan dia.tp xmengapa,orang kata jauh dimata dekat di hati..tp aku xpasti samada aku betol2 dengan dia atau tidak.sebab cinta nie cepat berubah,tp aku xnak macam 2,malah aku mahu kekal dengan si dia dan membuat dia rase bahagia bersama aku tok selamaye..
sekarang nie aku nekad.walaupown aku dengan dia bagaikan langit dengan bumi.aku pastikan langit dan bumi akan menjadi satu hati selepas nie.sebab aku akan jadikan dia sebagai permaisuri hati aku sampai bila2.hanye dia sahaja yang dapat aku khawini dan xde sape lagi wanita dekat luar sana selain dia y aku cinta dan sayangi.aku betol2 sayang pada dia.insyaallah dalam mase 4tahun dari sekarang aku akan bersatu dengan dia..insyaallah.....
ros amira,apiz betol2 cinta mira...
ketahui lah bahawa apiz dah lame jatuh hati pada mira dan sekarang nie apiz akan buat mira bahagi disamping apiz..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan